söndag 12 december 2010

Kaffe och sånt

Idag är det kallt -15 var det nyss på vår mätare, märktes när jag gick iväg och handlade tandkräm och lite annat som var slut. Tur att jag tog min varmaste jacka. Har idag hunnit tvätta, städat wc, ätit pyttipanna, diska och plocka bort en massa kläder. Här borde det egentligen dammsugas och moppas men ingen orkar göra det idag. Det får lämna tills jag har mindre att tänka på, nu är första prioritering jobbet och Avon. Har även min sista demo denna vecka innan jul, sen kommer jag inte att lägga in någon beställning förrän nästa år. Hjälp vad tiden går!

Ska nu dricka en kopp kaffe och det är Pirkkas kaffe som vi har just nu som också är tillverkad/rostad hos Paulig och jag tycker att den smakar riktigt bra ^^ Ett billigare alternativ eftersom att kaffet har blivit så dyrt på den senaste tiden =/



Bild från kesko.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar