måndag 27 december 2010

Första rea köpet

Hamnade i jobb tidigare än planerat idag, så mycket folk i rörelse istan idag! Efter jobbet gick jag en sväng via Moda Aukia, orkade inte gå in i någon annan butik när jag ändå var hungrig. På rean hittade jag en Guess by Marciano rosa/vit scarf som var -70% så den blev 21€. Riktigt söt :) Sen fanns det både en plånbok och en mindre börst som hör ihop med min Guess väska jag köpte för ett tag sen som jag ännu funderar lite på, för det är nu -20% på dem. Skulle vara bra om de sänker dem ännu mera :P Så jag får nog vänta med den saken!

Läste ut boken säg det inte till någon igår, rekommenderas starkt. Mer information hittar ni här. Verklighetsbaserad bok, såg också att det fanns en film som heter The Magdalene sisters som även beror just detta Magdalenatvätterier som katolska kyrkan hade i Irland under början av 1900-talet. Det är svårt att förstå hur något som detta kunde ske och ingen som agerade då. Men nog om det, ska ta och hitta på nåt annat nu innan det blir att gå och sova för att orka med morgondagen också ^^

1 kommentar:

  1. Sv; Aha, tack för tipset! Ska sök efter ett sånt nästa gång :)

    SvaraRadera