lördag 25 december 2010

Julen 1

Har haft en riktigt bra julafton fast det blev lite mer annorlunda i år. Började med mat hos J's föräldrar och lite klapputdelning. Öppnade några där och åkte sen iväg med Snowball till Nkby, lämnade av henne och fortsatte till Jstad. Blev först att hälsa på mommo som var pigg på sjukhuset och sen till moffa och dricka kaffe samt öppna klappar med vår familj & morbror. Sen bar det av hemåt och där öppnade vi sista klapparna :) Och jag är så nöjd över vad jag har fått, mycket fint och behövliga saker ^^

Först av J så fick jag reda på att han hade varit länge istan för att hitta den perfekta boken till mig, eftersom att jag tycker om att läsa mycket och speciellt verklighetsbaserade böcker. Så det blev Blondie av Birgitta Andersson. Verkar vara en riktigt bra bok ^^ sen fick jag även en mysig morgonrock från Gina Tricot med leopardmönster, kattpyjamas och de fina stora örhängena från Gina Tricot med ugglor som jag velat ha. Tack J :)

Fortsätter småningom med flera inlägg om julen och klapparna, skriver inte allt i ett. Trevlig fortsättning på julhelgen tillsvidare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar