onsdag 1 december 2010

Hair

Äntligen är min dator i skick och snabbare än tidigare :) Tur att man själv är lite nörd och kan fixa in windows själv. Det var ett riktigt jobbigt virus som spred sig men nu är det helt borta. Hur som helst så drömmer jag om en bärbar dator, helst en Mac, men det får verkligen vänta tills jag har ett fast inkomst. Skulle vara behändigt, men är inte i behov av någon just nu när min fungerar så bra ändå.

Idag har jag varit till bästaste Catsin och färgat mitt hår, blev en nyans mörkare denna gång, men ändå i brunt. Är riktigt nöjd ^^ Och mitt hår växer verkligen - det går nu över skulderbladen! Jag vill ännu ha lite längre hår, så jag sparar det tills vidare och klipper topparna med jämna mellanrum. Efteråt så gick jag och handlade lite julklappar, postade ett brev, hämtade ut ett Adlibris paket och på Seppälä hittade jag äntligen löshår i clips, i förpackning på två stycken så nu köpte jag i rikigt ljusblont :) Perfekt längd också till mitt hår, så nu ser det slingat ut där framme! Fanns även i lila och rött åtminstone och kostade 9,95€. Kanske det fanns fler färger också? Jag har länge velat ha ljusa löshårs-slingor i håret så att man kan ta bort dem när man tvättar håret, annars skulle de säkert ta färg från det mörka. Det bästa är också att det inte slits på håret när det är med clips.



Nu ska jag börja packa in lite klappar som jag inhandlade idag och tvätta vidare. Var tvungen att börja tvätta en massa igår när tvättkorgen bokstavligen svämmade över :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar