torsdag 2 december 2010

Keep your bangs straight

Ett tag sen jag skrev om någon skönhetsprodukt som jag har användt så here we go! Under min visit i Sverige så inhandlade jag detta spray från Björn Axéns Urban serie. Detta är en spray som är perfekt för de som har lugg - den ska motverka statisk elektricitet, hålla koll på dina hårstrån och det bästa av allt: låta luggen andas så att du inte får fet hy i pannan. Detta har jag själv problem med och min pannlugg ser snabbt fet och smutsig ut fast den i  själva verket inte är det. Jag har nu använt den flera gånger speciellt när jag jobbar och den är fantastiskt! Till mitt hår har den funkat bra och märker direkt skillnaden när jag inte har använt den på några dagar. Ännu ett stort plus är att den doftar ljuvligt. Själv föredrar jag att ännu till lägga lite hårspray över, speciellt nu när man har mössa och så ibland i vintertider. Så betyget? 5/5! Produkten finns att fås från Kicks i Finland, i Sverige på Åhléns och Kicks. Enligt eleven.se så ligger priset runt 90 kr, minns inte vad jag betalade för den. Har en påse med alla kvitton från resan men har inte vågat kolla noggrannare på dem sen jag kom hem...




Bild: Eleven.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar