fredag 17 december 2010

1 vecka kvar

1 vecka kvar till jul och det finns massor att göra! Har nån enstaka klapp kvar, måste fixa det på söndag när jag är ledig. Har jobbat mycket nu och varit så slut efteråt så man har knappt orkat sitta vid datorn. Även årets sista Avon beställning har blivit inskickat, 3 paket är på kommande på måndag :)

För mig så blir det att jobba direkt efter julhelgen, kommer att kännas som en kort helg tror jag. Men ska verkligen njuta av tre lediga dagar i sträck ^^

Fick igår ett samtal angående ett jobb, så på tisdag ska jag på intervjuv angående ett heltidsjobb! Spännande :) Den går troligen på finska men det har jag gjort förut så det kommer säkert att gå bra. Får se sen hur det går ^^

Idag ska jag försöka hinna till banken innan jobbet, tvätta lite kläder och ikväll ska jag laga mat med fårkött.
På söndag är det storstädning här, man har varit så slut att man inte har orkat bry sig om att det är råddigt, så länge köket och wc är rent. Det är på riktigt dammtussar nu på några ställen. Jag skyller på Snowball :P

Köpte nyaste Elle också igår så jag har något att läsa. För mig så är det bästa sättet just nu att slappna av. Läste ut Carolina Gynnings bok igår Egogirl, rekommenderas.

Ska dricka upp mitt kaffe nu och försöka komma igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar