onsdag 8 december 2010

Den åttonde

Tvätten är i full gång och jag har nyss packat in ytterligare några klappar. Idag har det varit en riktigt bra dag på jobbet, tiden gick snabbt. Värsta är när man kommer hem är att här behöver det dammsugas, moppas, torkas damm och städa wc. Men det får vänta tills jag är ledig.

Imorgon är det leveranser och jobb som står på schemat. På fredag blir det arbete och leveranser till hemstaden direkt efteråt, blir stressigt när jag också ska hinna hem till idol. Men det ska gå! Det kommer garanterat att bli stressigare när leveransen kommer ur nästa kampanj som kommer bara några dagar före julafton och jag jobbar mycket. Men det fixar sig :)

Ska snart ta och dricka en kopp te och se om det är något jag har glömt ännu inför morgondagen när jag ska leverera både före och efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar