måndag 29 februari 2016

My Beauty Collection: Nailpolish 3


Nu är det dags för den sista delen av mina nagelprodukter. Så det är inte mer än dessa :D Eller jo, jag har några i mitt "lager" från julkalendern ifjol osv, som jag inte ännu vet om jag ska ge bort eller behålla. Alltid bra att ha ett litet presentlager tycker jag.

Längst till vänster finns Avon peeling and brittleness solver som jag endast har prövat en gång. Man kan använda den under nagellack eller som den är och ska hjälpa naglarna att bli starkare och att inte flagna. Har läst mycket positivt om den och bestämde mig för att köpa den för variation mot gel strength base coat som jag har använt flitigt och gillar starkt. Den stärker naglarna och nagellacket håller betydligt bättre när jag använder denna.

Maybellines Dr.Rescue gel effect top coat var jag bara tvungen att testa efter att läst att det är en bra budgetversion av Seche Vite som har varit min favorit. Alltså glansen man får med denna! Torkar snabbt och jag gillar det faktistkt snäppet bättre än Seche Vite. Billig och bra, rekommenderas ^^ Nagellacket håller riktigt bra med denna.

Essie good to go top coat har jag ännu inte hunnit pröva. Den kom med i Kicks julkalender, blev dock besviken när det inte var ett vanlig Essie nagellack istället, har aldrig prövat ett sådant. Men detta överlack har hyllats så hoppas den är riktigt bra.

Har ni någon av produkterna ovan?

1 kommentar:

  1. Jag har haft seche vite, tycker det är så bra! :)

    SvaraRadera