söndag 7 februari 2016

Min helg


Så var det redan söndag. På fredagen fick jag besök av min vän och fick en fin fredagsbukett, fotade nya Avon produkter + mina parfymer (kommer snart av Ninozia: My Beauty Collection) började läsa boken Sälj! och tog det lugnt.


På lördagen jobbade jag. Härlig feelis-bild till instagram :) Jag har redan kommit hem med tre nya te förpackningar, en kopp te på kvällen hör liksom till. Man blir så inspirerad på att pröva nya saker i butiken. Fina jeansförklädet finns också där. På kvällen så blev det nötbiff som sambon marinerat, klyfpotatis, kryddsmör och pepparsås. Mums! Kollade också på Melodifestivalen.


Idag har vi blivit bjuden på fastlagsbullar och tagit det lugnt. Ser fram emot en ny vecka med jobb och Avon visning. Februari har börjat bra. Vad gjorde ni i helgen? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar