onsdag 3 februari 2016

Helgen: Kalajoki


I helgen var jag till Kalajoki på "Back To Work" med andra Teamledare i vårt område. Jag tog tåget till Seinäjoki och satt på med en Teamledare som jag inte hade träffat förut. Vi hade så roligt, det var så härligt att bara sitta på och njuta av det fina vintervädret. Vi körde också förbi Snowballs hemstad, Terjärv :P

När vi kom fram så jag visste jag att det var en stuga som hade blivit hyrd - detta var verkligen ett härligt hus med bekvämligheter! Se nu bara på köket, jag skulle lätt ha kunna flytta in hit ;) På bilden längst ner till höger sov jag, vi var bara några som var över natten. Vi åt tortillas och en massa gott, program om kommande saker i år m.m. Det jag såg mest fram emot var att badtunnan, jag har aldrig varit i en sån förut. Så skönt och härligt med bastu. Får man ha en badtunna på balkongen? :P

Stället hade två våningar och jag skulle kunna tänka mig att åka dit igen. Ni vet, vara några som hyr en par dagar. Vad skönt och mysigt. Det var en riktigt bra helg och så glad att jag hade möjlighet att åka dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar