fredag 13 november 2015

Sent


Torsdagen började med att sköta Avon ärenden via datorn, idag har kampanj 16 - första julkatalogen börjat yeyy! Även en minikatalog med begränsat antal produkter så länge lagret räcker finns nu med mycket häftiga saker. På söndag har jag Avon visning hemma, så de kommande dagarna blir det att städa, fixa, ordna och planera.

Just nu är jag sådär att det är sent på kvällen jag känner mig aktiv och inspirerad. Som nu. Efter kl.20 började jag diska och plocka, nu kommer jag kanske att börja paketera in nån julklapp. Varit och handlat en del idag, så nu är det på gång. Roligt att slå in klappar :) Köpte också glögg och pepparkakor idag. Sakta men säkert kommer julkänslan. Drack ett riktigt gott te ikväll också, bakom telådan ser ni lite av lyktan jag fick efter evenemanget i Lappo.


Om någon ännu är intresserad av att komma på Avon visningen i Vasa på söndag eller tisdag, så finns det platser kvar! Hör av er till ninaholm88(at)hotmail.com.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar