måndag 2 november 2015

Min Halloween





Halloween helgen firade vi en vän som fyllt år, med en massa godsaker, gott sällskap (bl.a en söt frass) och en del skratt. Lördagen blev det utgång. För några år sen hade jag beställt en lila peruk i lite bättre kvalité (den går att platta i en viss grad) och på facebook loppis hittade jag en som sålde en rosa polishatt och bricka. Så jag var en snäll polischef med pastellfärger ;) Jag ville klä ut mig lite bara ^^ Lösögonfransarna är från hm, riktigt maffiga och passade bra till denna kväll.


Det blev Wild på kvällen och nån sväng till Hullo Pullo. Fick dansa lite också :) En riktigt toppenkväll, slö dag på söndag. Tycker om denna peruk, hela håret lila nästa? Kanske inte, men bra man har en peruk att ta till om det behövs. Hur firade ni Halloween?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar