fredag 13 november 2015

Friyay


Härliga fredag! Snowball spanar in nya lådor, jag har tagit fram bordet jag ska ha till visningen på söndag och redan börjat förbereda.Tycker inte om att stressa med allt på samma dag utan förberer mig gärna lite gången om jag kan. Bordet är mycket behändigt från Jysk som är ihopvikbart, stadigt och lätt att ta med i bilen, Jag älskar att göra fina bord och dekorera, skulle lätt kunna göra det varje dag :D

Förutom det har jag fyllt på med saker på Combo loppiset, handlat lite och blev så glad när jag hittade osten manchego som jag fått smaka någonstans och var riktigt god. Så lite smått och gott till Idol. En perfekt avslutning på fredagen :) På måndag väntar en intervjuv, spännande. Men först en Avon visning hemma på söndag kväll ^^

Vad har ni gjort under fredagen? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar