lördag 21 november 2015

Inför GALAN listan



Hittade denna som Malin hade gjort :) Gjorde om lite eftersom den är idag :D

1. Galan är idag - är du redo? 
Ja det börjar jag bli! Sitter just nu med en lugnande ansiktsmask och känner mig redo för kvällen. Spännande och roligt.

2. Har du laddat batterierna till din kamera?
Jag tar med mig telefon denna gång, eftersom systemkameran inte är min utan endast lånad.

3. Hur taggad är du inför Galan? 
Riktigt taggad! Känns ibland som det är det enda jag pratat om haha :P Ska bli så kul att få på Galan 2015 och se allt Maria och Ida har jobbat med. Extra spännande att få se goodie bagen och programen. Bra att det kommit lite sneak peak på sociala medier.

4. Varför skall du gå på Galan? 
För att träffa nya människor, bloggare och knyta kontakter. När det ordnas rolga evenemang hänger jag gärna på och tycker om att ordna såna själv i samband med Avon. Det brukar ge så mycket. Sen en bra orsak att få klä upp sig och ha kul!

5. Hur har du förberett dig inför Galan?
Förra veckan klippte jag mig, igår blev det en förändring vid Salong Chris av duktiga Jessika + färgning av fransar och bryn, naglarna blev fixade av Emma tidigare i veckan, väskan är klar och klänningen. Det är bara skor jag ska fundera på ännu, som tur finns det att välja mellan när man har jobbat med skor ;) Ska se vad jag hittar att ha över axlarna också och om något behöver strykas.

FÖRE bild från igår, efterbild kommer senare och ni som kommer på Galan ikväll får se slutresultatet ;)


6. Vad ska du ha på dig? 
Det blir en svart klänning, skor ännu inte bestämt och guldiga accessoarer. Om det blir något i håret återstår att se, en fin frisyr ska det bli i alla fall av min favorit frisör med uppsättningar.

7. Hur ser dina skor ut?
Det får ni se ikväll - klänningen är rätt så lång så de kommer inte att synas så bra.

8. Hur mycket har du satsat på din outfit?
Lagom, med fina fynd. Något mer tänker jag inte säga ;)

9. 4 saker du måste ha med dig i din handväskan? 
Telefon, rosa läppstift (!), plånbok och lite smink.

10. Vad ser du mest fram emot kvällen?
Vem jag sitter bredvid på ena sidan, den andra vet jag vem det är. Samt programmet och Goodie bagen förstås. Att får träffa människor och ha en rolig kväll.

11. Vad är det värsta som kan hända under kvällen?
Att jag faller ute i snön? :D Får se om det blir taxi ända till dörren ;)

12. Vem ser du fram emot att träffa på Galan?
Oj det är så många. JenniferEmma, Maria, Maria F, Ida, Malin som gjort listan och Malin B.

13. Är du nervös? Varför/varför inte?
Nej det är jag inte. känner mig lugn och är van vid mycket folk på evenemang.

14. Vem tror du vinner pris för årets blogg?
Vet inte, blir spännande ^^

15. Bästa tipset på att komma i Gala stämning?
Bra musik, göra sig i ordning i lugn och ro och chilla. Vi ses ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar