tisdag 17 november 2015

Gårdagens Make up: Luxe x 3



Såhär såg jag ut igår när jag åkte iväg och höll en Avon visning. Har nu hunnit testa två nya Luxe produkter och jag älskar dessa redan! Luxe Glamorous Lash mascaran har en bra gummiborste och ögonfrans serum i andra delen. Serumet har jag inte hunnit testat ännu. Läppstiftet Luxe Shine Brilliance är ett läppstift med fin glans - riktigt i min smak :D Sen är ju förpackningarna jättesnygga. Finns endast hos Avon på sid 91 och 93.



Primer: Avon Luxe mattifying primer
Foundation: Diorskin Sculpt - 010
Concealer: Avon Ideal Flawless creme concealer - fair
Puder: Avon ColorTrend anti-blemish pressed powder - transculent
Ögonbryn: Avon perfect eyebrow kit
Highlight: H&M Highlighter
Contour: Avon Glow bronzing pearls - warm
Rouge: Avon Marbleised Powder Blush - self discovery
Ögonskugga: Avon True Color eyeshadow single - soft vanilla
Kajal övre: Avon Glimmerstick - blackest black
Kajal nedre: Avon Kohl eye liner - true black
Mascara: Avon Luxe glamorous lash mascara - black
Läpp penna: Avon Luxe lip liner - pink cashmere
Läppstift: Avon Luxe shine brilliance - shiny rouge
Finish: Avon make up setting spray

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar