lördag 10 oktober 2015

Höst tag



Vad shoppar du mest i höst? Det brukar bli någon varm tröja och kanske någon mysig halsduk och mössa. Beroende på vad som behövs, har väl en del hemma :D Måste gå igenom det först och se vad plånboken tillåter. Gillar att fynda jackor och tröjjor på loppis.

Vad ser du fram emot i höst? Galan 2015 som Finemang ordnar, längtar! Ska bli så spännande att få veta mera snart :) Avon galan var ju också i sen September och var det bästa som hänt hittills i höst. Sen förstås alla Avon visningar, jag älskar att hålla dessa och ger mig glädje och chansen att träffa nya människor när det blir mörkare ute.

Gör du någon förändring med ditt utseende inför hösten? Japp, det brukar jag göra. Oftast med håret. Jag har före galan färgat ombren/längderna lila och jag älskar det.

Vilket plagg gör den perfekta höstoutfiten? Snygga boots och en mysig halsduk.

Med vilka spenderar du en regnig höstdag med och vad gör ni? Med vänner eller sambon, tänder ljus och kollar film eller en pratstund över en kopp te eller kaffe.




Favorit sminkprodukter inför hösten? Mörkare läppstift och en förnyade mineralsmink serien hos Avon som kommer snart. Kommer snart att testa två av nyheterna hihi!

Höstpyntar du ditt hem? Nej inte direkt, det blir väl mera ljus framme och sådant. Oftast byter jag mot julen någon duk och så istället.

Vad är det bästa samt det sämsta med hösten? Det bästa är alla fina höstfärger ute i naturen och ljusmyset inomhus. Sämsta är kanske att det är så mörkt ute, speciellt när man kör och så.

Kommer du klä ut dig till halloween i år? Det vet jag inte ännu, är dock sugen på det. Någon som ska ha halloween fest? :'D

Favorit nagellack i höst? Oj vad svårt. Just nu säger jag Avons gel finish i färgen Siberia och kommer att beställa även i färgen Mauvelus som verkar riktigt häftig.

Dricker du något speciellt i höst? Mera te än vanligt, det förknippar jag med höst och vinter. Så mysigt med en kopp te, några tända ljus och en bra film eller något att läsa.

Denna höst tag hittade jag här. Någon annan bloggare som hänger på? Länka gärna här i inlägget så får jag läsa :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar