måndag 19 oktober 2015

Beauty nytt x 3


Har ni någon skönhetsprodukt som ni oftast har i lager och passar på att köpa när det är extra billigt? Mascaran från Lóreal är en sån för mig - So Coutore. Av de mascaror som jag testat hittills är detta min absoluta favorit. I förra veckan när jag gick förbi Anttila var den mascaran på -45% rabatt så den blev endast 10,90€.

Micellar Cleansing Water är en typ av skönhetsprodukt som jag aldrig prövat, men läst väldigt mycket om. I Avons nutra effects serie (sneakpeak) kommer det ett micellar vatten i kampanj 15 som börjar på torsdag och jag har redan en som väntar hemma som jag beställt som demo produkt. Denna från Garnier har jag läst mycket om i bloggar att ska vara en bra variant och prisvärt. Upp till bevis nu, 400 ml var också på erbjudande -40% rabatt så den blev endast 4,80€.

Jag älskar Avons Supershock mascara att använda på vattenlinjen men det finns inte en vit eller ljus färg i sortimentet. När jag läste på Emmas blogg att hon hade köpt en beige från Isadoras så kollade jag färgerna som fanns på Kicks och det fanns en vit som jag ville testa. Kostade runt 10€. Den heter inliner kajal och jag tycker om att använda vita ögonskuggor och svarta/gråa till fest, så hoppas denna passar riktigt bra ihop :)

Har ni testat någon av produkterna ovan?

2 kommentarer:

  1. Jag har ett micellarvatten från Yves Rocher just nu men har också två flaskor micellarvatten från Garnier som väntar i skåpet! :)

    IsaDoras inliner kajal e bra! Jag har också den beige. Dock tycker jag att det är svårt att hitta inliner kajaler överlag. Typ bara IsaDora som har... ? Vill köpa en svart inliner att ha i övre vattenlinjen.... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej har du gillat det från Yves Rocher? Roligt att det finns där också^^

      Avon Supershock säger jag om du vill ha en svart :D Den sitter som berget på mig vid vattenlinjen men tyvärr finns den inte i ljus färg, annars skulle jag ha direkt köpt den. Det är den enda som sitter på mig hittills. Ska bli spännande att pröva Isadoras :) Jag beställde också en vit kajal från Avon ColorTrend som jag ska pröva både som vanlig och vattenlinjen så får se då ^^

      Radera