måndag 26 oktober 2015

Avon stuff & glass


I lördags var det dags för Avon evenemang vid RoadHouse. Vi var även där tidigare i år och det var ett lyckat evenemang. Som Teamledare så är det just marknadsföringen av Avon och kontakterna som är viktiga :) 


Jag älskar att plocka och organisera, så glad över de material man fått skaffat vartefter som rekvisita. Plexilådor är annars väldigt dyra, men fått köpa från en butik som slutade och sålde bort. Den rosa bambutabletten hittade jag på minimani för 1€ och passar perfekt till Avons färger. Just nu söker vi någon form av små speglar att ha på bordet under produkterna. Säg gärna till om ni vet någon ställe som säljer eller ger bort t.ex lådor och skyltar ^^ Tack på förhand :)


Förutom min kollega och vän Janina så fick jag även träffa två andra från hennes team som var med denna gång. Riktigt trevligt och det blev en rolig dag :) Mycket mera folk denna gång när det var Body & Beauty tema än senast, så det var verkligen bra när vi var flera. Många som vill prata, bekanta sig med Avon och se på produkterna. På läpparna har jag Avon Ultra Color Bold i färgen starburst pink. Den ger ljus och rosa färg på läpparna och det är verkligen som att lägga färg på direkt :D


Denna gång blev jag sugen på att pröva glassen där, jag tog choklad och kinuski-kex. Åh så gott! Mäktigt och härligt. Efteråt åt jag och Janina mat där på restaurangen innan jag körde hemåt. En mycket rolig och lyckad dag, det är just sånt här som ger mig glädje och energi. Man blir så taggad att man bara längtar till nästa Avon evenemang. Tänk att få ha denna underbara hobby som man får jobba hårt med utan att det känns som ett jobb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar