onsdag 21 oktober 2015

5 x onödig info


- Jag pratar dialekt med Snowball. Typ: - Vann e tipuna? - Tuti tuti tuti - Sko do vila ha snäx? :D Sen en sak jag säger är när jag har gjort en plats på filten åt henne - Vill du koma på paikka? xD

- Jag lyckas inte hålla ett klädskåp städat. Det blir ändå stökigt efter ett tag. Suck. Kanske om man hade en mera praktiskt garderob och större skulle det vara lättare ;)

- Min udda favoritmaträtt: Ris där jag blandar ketchup, lök och svarpeppar + stekta knackorvar. Helst gräddfil till. Det har lämnat sedan man åt grillmat på Uno och fick lök och ketchup på ris. Idag äter jag oftast fullkorn, mörkt ris, bulgur eller couscous. Någon annan som minns Unogrillen sträck upp en hand! :D

- Shoppar hellre skönhetsprodukter än kläder & accessoarer. Det är också mera troligt att jag köper en skönhetsprodukt jag sett i en blogg/instagram eller sociala medier istället för direkt reklam.

- Jag väljer salt före sött alltid. Mina söta svagheter är kinder, pirkka chokladglass och ingmans kinuskiglass med salt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar