måndag 5 oktober 2015

En glömd te skatt


För någon dag sedan när jag började städa mitt skåp så hittade jag denna låda! Åh jag blev så glad, jag köpte denna låda med ekologiska te-sorter från English Tea Shop på julrean och eftersom jag hade en hel del te då så gömde jag den :D Nu börjar det bli te tider och jag blev så glad när jag hittade den, hade helt glömt bort den.

Med 96 te påsar lär man väl klara denna te säsong? :D Välkommen på en kopp haha. Man borde gömma presenter åt sig själv nu som då ;) Jag tror att jag har prövat nåt te från det märket men aldrigt köpt hem förrän nu.


2 kommentarer:

  1. Så härligt! Själv skulle jag väldigt gärna ha en te-julkalender i år, vore så kul! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar kalendrar med olika saker istället för de vanliga hihi :D

      Radera