tisdag 6 oktober 2015

Den tog slut! - September


Avon Black Suede Touch for men - Jag tänkte jag måste ju ha med sambons favoritparfym också ;) Det är den enda han använder och han har redan en ny i anvädning. En Avon klassiker som funnits med väldigt länge. Så kommer att köpa om och om igen :D

Wella Schampeeling - Skrev om denna här. Både sambon och jag har använt den vid behov, kommer att köpa igen om det behövs. Grym produkt!

Avon Senses Lagoon body scrub - Ljuvlig doft som passar både män och kvinnor. Gjorde sitt jobb, doftar fräsch. Gillade att det var rätt så stora korn. Kommer att köpa igen.

Avon Mega Effects mascara - Denna coola mascara med sin unika borste gav bra svärta och separerade fint till mina fransar. Tog ett tag innan man vänjde sig med denna ergonomiska borste, men sen gick det väldigt bra. Höll bra under dagen och nu finns den även som vattenfast. Kommer troligen att köpa igen.

Kicks dip-in nail polish remover - Första gången jag prövar denna typ av produkt. Riktigt bra för vanligt lack som inte innehåller glitter. Doftade inte starkt heller utan en behaglig doft. Ska dock försöka hitta en som tar bort glitter bättre, använder just nu foliemetoden på den och på sockerlack. Kommer troligen inte att köpa igen.

Osis Glamiantion strong glossy spray - Har jag skrivit tidigare om här. Kommer troligen inte att köpa igen, behöver mera stadga. Denna kom med i en livbox. Bra storlek på förpackningen dock.

Wella Brilliance Thick schampoo - Här finns också recension på denna. En favorit som fått 5 av 5. Kommer att köpa igen om jag skaffar ett schampoo för färgat hår från en salong :)

Avon Lagoon Senses shower gel 720 ml - En klassiker från Avon. Passar män och kvinnor. Vi har använt den som handtvål och duschgel. Kommer att köpa igen.

Lancome Hypnose Volume - Denna fick jag för länge sen när jag köpte något på Kicks. En av de bästa vardagsmascarorna jag testat om jag vill ha väldigt lite mascara och det ser naturligt ut. Kommer inte att köpa den fullstora som är över 30€. Kanske om man hittar den riktigt billigt på rea någon gång.

Loreal So Coutore - Min favoritmascara som jag oftast har av i lager. Har redan öppnat en ny. Ger volym blir snyggt och intensiv. Stort plus för den fina förpackningen ^^ Kommer att köpa igen.

Sence läppbalsam - Osäker om namnet är rätt. Basic läppomada som kom i 2 pack. Minns ej var jag köpte det. Kommer kanske köpa igen.

Wella System Proffesional Repair schampoo - Detta i reseförpackning har jag skrivit om här. En bra produkt som vårdar. Priset kanske gör att jag inte komma köpa fullstorlek, kommer kanske att köpa i reseförpackning igen.

Prada Tendre shower gel - Denna har jag fått i gåva och använt vid lyxigare tillfällen. Jag blir nyfiken på parfymen, kommer troligen inte att köpa shower gel igen men kanske parfymen eller doftset om det finns :)

Har ni någon favorit som ni gillar av dessa? :) 

2 kommentarer:

  1. Dermosils dip-in nail polish remover tycker jag att är riktigt bra och det tar åxå bort glitter- och texturlack! :)

    Funderar på att köpa lagoon body scruben :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Måste fundera på det nästa gång man beställer därifrån :) Body Scruben tycker jag du ska köpa om du gillar doften ^^

      Radera