söndag 2 augusti 2015

Philips SalonDry Pro 2300W


Just nu har jag en period så att jag rensar lite här och där, funderar inget extra utan har jag inte använt det på länge eller inte har någon nytta av det så lägger jag det på loppis. Lika bra när någon annan kan ha nytta av det :) Jag hittade denna hårfön som jag helt hade glömt bort! Trodde först det var en tom låda (som jag också ibland sparar, kan vara bra storlek när man ska paketera in någon present, men rensade det också :P)


Denna Philips SalonDry Pro 2300W har jag fått som gåva från Avon, tror det var någon typ av poängsamlande. Jag har haft en Philips i bruk tidigare som jag varit nöjd med, haft den i några år så den lade jag nu på loppis. Jag behöver inte två stycken.


Det första jag reagerade på hur lätt den är! Känns riktigt bra i handen. Mitt långa hår tar en stund att föna, ska bli kul att se skillnaden från den förra till denna. Så roligt att man kan tjänat till sig fina gåvor och det har bara blivit bättre och mer värdefulla produkter med nya PLUS programmet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar