fredag 21 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Björn Axén styling powder


Detta är troligen min fjärde flaska (åtminstone) av denna produkt. Testade för flera år sen denna när jag beställde från lyko.se och är en favorit för håret. Eftersom jag oftast har lugg, är denna behändig att använda för att ge lite volym och fräscha upp.

Den mattar ner fet hårbotten, speciellt på sommaren är mitt hårbotten så. Den är dryg och den blir inte klibbig. Denna är i 200 ml flaska. När den är sprayform är den väldigt behändig. Ifall jag använder min Volumaster brukar jag applicera lite av denna för mera volym.

Behöver du fräscha till håret snabbt är denna räddningen! Priset ligger runt 15€. Denna har jag köpt från Kicks eller eleven.se.

+ ger volym
+ priset
+ snabb uppfräschning vid behov
+ den bästa jag testat av torrschampon

Denna produkt får 5 av 5 och en massa kärlek :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar