torsdag 20 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Kicks Dry Shampoo Brunette


Jag var bara tvungen att pröva detta torr schampoo när jag såg det på Kicks. Jag har nu länge haft färgat mörkbrunt i roten, nästan svart och ibland blir man så less när det blir så vitt i håret av vissa torr schampoon.

Det jag gillar med denna är att den verkligen ger volym. Jag använder den oftast i luggen. Jag är lite tudelat med att det blir så matt - men det är helt okej med tanke på att den inte lämnar vitt i håret. Det känns lite strävt, men det går att leva med. Doftar okej också.

På Kicks hemsida står det att priset är 79 kr, minns att det var under 10€ tror jag. Så verkligen prisvärt med tanke på 200 ml flaska :) Nästa gång jag köper ett torr schampoo kommer det bli en produkt som användes i mitt hår när jag var hårmodell på Artistica, det var verkligen super att bara spraya i utväxten. Måste ta reda på vad det var :D 

+ priset
+ volymen den ger
+ för brunetter, blir inte vitt

- känns lite väl strävt, en känsla jag inte gillar

Denna produkt får 4 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar