söndag 30 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Schwarzkopf Proffesional BC Fibre Force Fortifier Treatment


Denna lilla burk kom i en livbox för länge sen och jag har använt den sparsamt. Denna serie Fibre Force är för riktigt skadat hår. Det är egentligen en inpackning, men jag har använt den i längderna i fuktigt hår när håret varit i sämst skick och det blir så mjukt och härligt!

Den doftar gott och jag ska testa att ha den som inpackning någon gång. Håret blir säkert ännu bättre. I samma serie finns också shampoo, balsam och spray balsam. Jag skulle gärna pröva hela serien. För bara av en liten klick så känns håret nytt och fräscht.

Jag kan dock inte recensera den till fullo, när jag inte har använt den som den ska :D Produkterna kostar runt 20€/st och finns hos utvalda salonger. Jag har tidigare använt från Bonacure serien, både återfuktande produkter och för färgat hår, de passar bra åt mig. Det är mina första minnen av proffisionella hårprodukter som jag började använda när jag färgade det hos frissan :)

+ doftar gott
+ gör håret mjukt

Denna produkt får just nu inget betyg förrän jag prövat det som den ska vara till :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar