tisdag 18 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Wella Hairspray


Denna spray köpte jag från någon butik när jag var på resa i Sverige. Och jag tycker den är helt bra, att använda till vardags. Sambon använder denna flera gånger i veckan, efter att han har fixat håret med Wellas stylingpasta (från frisörer/salonger) och det håller bra hela dagen. Just nu är vi inne på vår 3:e flaska.

Dagligen brukar jag använda denna till att spraya luggen så den hålls på plats och få ordning på mina småhår. En bra budgetprodukt. 

Finns i välsorterade livsmedelsbutiker. Senast jag köpte denna på halpa halli var det 2 för 5€ eller något liknande, så passade på då. Vet ej normalpris dock. 

+ förmånlig
+ lätt att få tag på
+ bra storlek (400 ml)

- lite svår att borsta ur ibland om man har lagt för mycket

Denna produkt får 4,5 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar