torsdag 20 augusti 2015

Ny Avon doft - Femme Icon

floral - woody - musky

Idag har Avon kampanj 12 startat och den stora nyheten är denn parfym - Femme Icon. Jag har själv Femme, som jag gillar och är i rosa flaska. Denna finns på sid 3 för 23,95€ och man får både en body lotion och en minispray av parfymen (10ml). Katalogen hittar ni här online :) 

Man har även möjlighet att få denna som gåva när man skaffar kundnummer. Mera info hittar ni under fliken "hur beställer jag Avon produkter?". Ni kan också skicka ett mejl så berättar jag mera. Håller även visningar Vasa-Korsholm-Nykarleby, med hösten på kommande är det alltid roligt med visningar :D 

Denna sida använder jag mig ofta när jag kollar upp parfymer, vad jag gillat med dem eller om någon kund frågar t.ex. vilken som innehåller vanilj. Spännande med dofter, eller hur? Tycker om att variera efter humör och feelis.

Den fina näckrosen som är under parfymen är gjort av metallkoppar som värmeljusen är i. Visst fin? Jag har inte gjort den själv, utan fått den av en bekant. Så vacker och passade perfekt till detta. Funderar oftar på rekvisita till visningar, evenemang och foton...och bloggen! :D Någon annan som gör det? 

1 kommentar:

  1. så vacker flaska!! Utseendet på flaskan är vad väcker min uppmärksamhet då jag söker nya parfymer :) Sen dras jag ofta till rosa flaskor, eftersom de ofta har den sorts blommiga doft som jag föredrar ;)

    SvaraRadera