söndag 31 augusti 2014

Skönhetsfavoriter augusti



Max Factor Lipfinity läppstift Jag prövade denna igår och den sitter verkligen som berget. Man applicerar först färgen, låter torka och sen lägger på ett lager av nåt som liknar läppbalsam. Detta tyckte jag var så bra, vill man bättra på under dagen så lägger man bara på balsamet. Väldigt vårdande det också. Jag hade faktiskt svårt att få bort läppstiftet på kvällen. Tummen upp över att det inte heller färgade av sig på glas och muggar!

Avon Glimmerstick brights kajalpenna Att leka med färger är alltid roligt. Glimmerstick är en av både mina och kundernas favoriter när man inte behöver vässa denna penna och har mycket pigment. Lätt att applicera och riktigt fina färger. En ny favorit :)

Lernberger Stafsberg Leave In BB kräm Detta är BB kräm för håret. Mitt långa hår behöver omvårdnad emellan, speciellt på sommaren och nu på hösten när det är lite torrare. Denna applicerar jag i fuktigt hår, motverkar frizz och gör det lätt att föna och forma. Tummen upp för att den doftar gott. Finns på Kicks.

Maybelline Baby Lips läppbalsam Jag blev så glad när jag såg att dessa har kommit i butik. Ljuvlig på läpparna. Färgen heter pink punch. Läpparna blir mjuka och roligt med lite färg, piffar upp dagarna när man inte har smink på sig också.

Naomi Campbell Cat Deluxe At Night Denna är relativt ny för mig men cat deluxe har jag haft för många år sen och återkommer emellan till dessa dofter. Sen tycker jag att flaskan är så söt med den fluffiga saken :P

Maybelline Superstay 24hr foundation Jag är väldigt ljus i hyn och har svårt att hitta foundation ibland. Denna fick jag tips av en vän, och den är väldigt bra när man vill ha en mer täckande foundation. Stort plus för pumpflaskan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar