fredag 1 augusti 2014

Ett oväntat paket

Förutom mitt Avon paket hade jag fått ett till posten också att hämta. Trodde först det var månadens Livbox men det skulle ha gått lite väl fort för att vara första augusti. De hade en tävling där man kunde skicka in en bild när man öppnar boxen, tyvärr var inte sambon hemma men Snowball var väldigt intresserad så fick en bra bild på henne och lådan när jag hade öppnat den. Jag testade skicka in bilden i alla fall.

Jag fick svar direkt via mejl, ett vänligt mejl att det var en fin bild och att jag skulle få en överraskning när hon kommer tillbaka från semestern. Hon frågade om det var något speciellt i senaste boxen jag gillade, när jag kollade på deras sida så såg jag att jag inte fick med invisibobble hårband i senaste eftersom innehållena variera enligt vad man har valt på sidan. Jag har en från förut som jag har fått av en vän och jag gillar den.

Men jag trodde ALDRIG att jag skulle få ALLT DETTA! Värmeskyddsprayen är fantastisk. Resten av produkterna har jag inte prövat. Ett handskrivet kort med också. Detta kallar jag fantastiskt. Också det vänliga bemötande jag fick via mejl. Hurra för livbox/kundservicen och tävlingen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar