tisdag 5 augusti 2014

Helgen och hylljakt

De senaste dagarn har bestått av villaliv där det också blev födelsedagskalas, övernattning i hemstaden, fiske och ut och gå med Snowis i koppel. Ja och svettning förstås :P När vi var i Nkby var det 34 grader varmt, vi fick höra att de regnade massor och åskade i Vasa med översvämmningar. Inte en droppe kom i Nkby. Intressant hur vädret kan ändras.

Idag har jag varit via loppis med mera saker som jag fick från hemstaden, handlat mat och tagit det lugnt. 
Skruvade igår ihop det jag hade köpt från Ikea men det passade inte alls under handfatet :( Det var för stort. Så nu söker jag ännu efter en hylla, helst på hjul i plast eller behandlat så det tål vatten. Inte metallhylla på hjul som finns i många affärer. Jag har letat som en tok och det verkar omöjligt. Hojta till om ni vet vad man kan få tag i nåt sånt ^^ Jag ska ha schampo flaskor och dyl. i den.




Kuckooo :D 



Sån här liknande sökes!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar