lördag 2 april 2011

Vårmarknad i hemstaden

Inte något att skryta med precis men kom hem med delikatess knackorv från Malax :P Handlade lite mat, via en vän med leveranser och sen tillbaka till Vasa. Vi åt nöt inrefilé idag med rödvinsmarinad, klyftpotatis och pepparsås, mums ^^ Och jag lade lite aioli till med köttet, väldigt gott om man gillar vitlök.

Förresten så fick jag igår mitt första grattiskort och trodde inte mina ögon varifrån det var - Ladyline! Och det var handskrivet på ett vykort och alla hade skrivit sitt namn där. Trevligt med sån post ibland och inte bara räkningar :)

På tal om det skulle jag verkligen behöva åka iväg till gymmet imorgon. Ska kolla om det finns nån timme jag skulle kunna gå på annars får det bli träning i salen. Håller på och tvättar lite kläder nu, får se vad som händer ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar