fredag 22 april 2011

Fashion Show med goodie bag

Min vän Madde hade en VIP biljett till en Fashion Show på Fontana och hon fick ta med en avec, den lyckliga var jag :) Vi kom i tid, var först i kön och fick ett glas rosévin och en goodiebag när vi kom in. Goodiebagen visste vi inte ens om, så det var en trevlig överraskning ^^ 



Innehållet var lite olika, här är i alla fall våra glas med en del av innehållet i M's:
- Pieces örhängen + katalog med deras smycke- och bältkollektion
- Geldynor till klackskor
- Lumene läppstift
- T-shirt, som var lite olika i alla. Jag fick en svart basic och Madde en vit me tryck som vi böt med varann :P Det var flera som fick i turkost också såg jag sen.

Ett stort plus att det också var i en tygkasse, ekologiskt tänkande är alltid bra.


Nöjd jag med Goodie bagen ;)

Showen var också bra, vi fick bra plats så man såg kläderna ordentligt också. Blev lite drinkar efteråt och kom hem ett tiden. Roligt var det med en lite annorlunda kväll, det var ett tag sen man var till Fontana så det var också trevligt. Tack Madde för en trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar