måndag 4 april 2011

Dagens loppisfynd 4 april

När jag ändå skulle iväg och handla lite tillbehör till onsdagens kalas så kunde jag inte låta bli att åka på loppis. Så denna gång hittade jag inget på Fyndis utan endast på Adam och Eva. Allt detta för 6,50€.


En fin canvastavla, 1,50€.


Ny vit väska från Friis & Company. 7€ från början men allt på bordet var -50% så då blev den bara 3,50€. Gillar att det är kedja som rem :)


Ni som känner till Avon så känner säkert till deras Rosa Bandet produkter. När denna var ny, normalpris 3€ och -50% så den blev 1,50€. så var jag bara tvungen att köpa den. Har tänkt köpa den själv men den kostar 9,90€ så man sparade in lite :P

Jag älskar att shoppa. Har jag inte mycket extra pengar så åker jag istället till loppis. Men det kan bli dyrt där också ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar