söndag 3 april 2011

Something new and blue

bild: tupperware.fi

Tre stycken rundletter 6dl köpte jag. Dessa används flitigt här, men har endast en i denna storlek men 4-5 st i 3 dl och ibland tycker jag att de är för små för vissa ändamål. Ännu till så får man en fin lila skål med lock sen med beställningen, gällde alla gäster just nu tror jag ^^

Ni som inte känner mig så bra så kan jag ju berätta att jag själv har varit TW konsulent och därför uppskattar jag verkligen dessa produkter. Har en hel del, men något behöver man väl alltid mera av? Skulle säkert ha köpt något mera om ekonomin skulle tillåta. 

Sen finns också en lägenhet här i huset till salu, vi gick och kollade när de hade visning. Så fin och välplanerad. Jag längtar tills den dagen man har möjlighet att köpa eget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar