tisdag 5 april 2011

Städa, plocka, fixa

Äntligen börjar det vara snyggt här igen. Nu är det bara att byta kattsand och städa WC så är allt klart. Så klart glömde jag köpa kattsand, tänkte bara på tortilla ingredienserna ;) Mätta och belåtna är vi i alla fall. Underbart idag när solen lyste på balkongen, 25 grader. Våren är verkligen här nu.

Kollade igår på mamma byter bo, gillar inte programmet i sig själv men jag kunde inte förstå hur en sju(!) barns mamma kunde ha det så snyggt och dammfritt? Visst är jag också pedant, men skulle man ha så många barn så skulle jag inte använda all ledig tid att städa till precis. Eller man vet ju aldrig, man vet ju själv ändå hur pedant man här, var sak har sin plats. Men inte överdrivet pedant är jag väl inte ;)

Ska ta och lägga in lite bilder jag tagit idag och sen kommer en ny bloggtävling upp!

2 kommentarer:

  1. Jee, jag fick vinsten idag, tack tack :)

    SvaraRadera
  2. va bra, skickade igår ^^ :) Varsågod ^^

    SvaraRadera