söndag 10 april 2011

Tonight


Ikväll har jag hunnit träffa en vän, diska våra nya koppar och fat i Teema serien från Iittala samt putsat upp mina stövlar. Idag har jag också haft på mig mina "länkare", när snön äntligen är bort från vägarna och gatorna. Längtar verkligen till sommaren och snart kommer jag att få reda på när jag har min semester, då ska vi se vad man hittar på. Mera villaliv ska det bli i sommar, det är i alla fall säkert. Skulle gärna åka en sväng till grannlandet men tror inte att ekonomin tillåter det =/

Imorgon så är det jobb som gäller och sen kalas, sambons morfar fyller 102(!) år. Mamma fyller också 50 imorgon :) Måste också komma ihåg att posta ett paket. Det är bra att få sålt bort lite saker på syrransgarderob.fi. Spanar alltid in själv också om man skulle göra något fynd nån gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar