måndag 16 maj 2016

Instagram vinst från Juustomaa



Jag tycker om att delta i tävlingar ibland, när man ändå kan ha lite tur. Har vunnit den senaste tiden presentkort till Flow, en locktång och nagellack från bl.a. bloggvinster. När jag såg att Juustomaa hade en tävling på Instagram där man kunde vinna en presentförpackning med ostar så var man ju bara tvungen att delta. Jag älskar ostar, tapas och snacks, salt före sött här hemma hos mig. Perfekt skulle det vara till helgen och Eurovision tittandet.


Under fredagen såg jag på Instagram att jag hade vunnit! Wohoo :D Hämtade presentförpackningen på lördag. Jag kan varmt rekommendera Juustomaas frukost också, som jag åt på min födelsedag. Sen tycker jag väldigt mycket om betjäningen jag fått där, vilket jag uppskattar väldigt mycket. Prövade direkt appenzeller osten och den som är brieost, åh så gott. Med kom en liten burk med körsbärssylt som passade perfekt. Jag dör sötdöden för små burkar och förpackningar.


Jag hade fram osten lite över en timme som jag fick tipset om vid Juustomaa. Så mycket smakar och till hade jag också jordgubb-klementinsylt, gurka, nötter/frön, rökt kalkon och quinoaknäckebröd. Det blev en extra god helg, verkligen perfekt till Eurovision även fast inte Australien eller Ryssland vann som jag gillade. Resten av ostarna kommer jag at smaka på inkommande helg. Tack Juustomaa för vinsten och den härliga helgen! :)

2 kommentarer:

  1. Grattis, alltid kul att vinna lite smått då och då! :)

    SvaraRadera