söndag 8 maj 2016

Welcome to the show


En underbar vecka lider mot sitt slut. Jag har börjat läsa en ny bok av Elaine Eksvärd, firat rekordförsäljning i butiken med Malin (Wohoo!), blivit förjust i liquid lipsticks och njutit av det fina vädret. Det blev en heldag på villan igår och var så slut av att ha varit ute hela dagen. Så värt det. SPF 30 är viktigt redan nu och så glad över att jag hade i mitt Avon lager.

Idag ska vi ännu fira Morsdag och inkommande vecka är det en del roliga program. Jag har Avon beställningar på kommande, på tisdag har jag bokat frissatid och ska sen iväg med en kollega på hudvårdsskolning i Seinäjoki, Eurovision och inkommande söndag så kommer jag att vara på Megaloppis i Botnia Hallen med Avon. Det går bra nu! En ny favoritlåt nedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar