lördag 14 maj 2016

Cocopanda shoppingen


Här ser ni vad som fanns i mitt paket från cocopanda.fi. Innan jag bestämmer mig och beställer så kollar jag alltid igenom typ hela sortimentet, googlar swatches och så vidare. Det som jag hade på min önskelista var Nyx highlight & contour pro palette som jag funderat på länge och nu blev den äntligen min! Den var mycket större i verkligheten än vad jag trodde, så det var extra roligt. Real Techniques svamparna blev jag så glad över att de fanns i 2-pack, de finns alltid i mitt lager.

Nyx soft matte lip cream blev jag kär i efter att ha testat färgen London, så nu skaffade jag Tokyo och Istanbul. Tokyo har jag haft på mig idag och älskar den. Rosa, vad annars? ;) Nyx produkter har jag inte haft så mycket av så roligt att pröva på. Blev också en wonder pencil som ska kunna användas på flera sätt och Nyx illuminator i färgen ritualistic. Ser ljuvlig ut!


När jag registrerade mig för cocopandas nyhetsbrev fick jag 10€ rabatt över 50€ köp. Sen fick man också köpa lite produkter billigare och ecotools produkten var gratis. Penslarna kostade 5€ och den roliga borsten som man kan lägga foundation i 2€. Bra erbjudanden. Mycket nöjd med mina köp, beautyaddicted som man är. Det var väldigt bra packat också i lådan, ett stort plus. Detta är inte ett sponsrat inlägg. Har ni beställt något från cocopanda? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar