tisdag 17 maj 2016

Five things about me


Jag lägger spenderar mest pengar på skönhetsprodukter och mat. Jag köper hellre nytt smink än kläder. Skönthetsprodukter är min hobby och jag gillar att strosa runt både i butiker, på nätet och i Avon kataloger innan jag bestämmer mig. När jag beställde från Cocopanda gick jag igenom varenda produkt på sidan innan jag bestämde mig...


Mitt Avon Team består av över 50 Skönhetskonsulenter och är väldigt stolt över mitt Teamledarskap som började för 1 år sen. Det bästa är ändå friheten att bestämma hur och när jag jobbar.


Jag spelar periodvis Candy Crush Saga, en gång blev jag så arg när jag satt fast på en nivå så jag mejlade företaget om varför man aldrig fick jackpot på lyckohjulet. Fick jag något svar? Nej :D


Hälften av min garderob består av second hand kläder. Har fyndat mycket på loppis och fb loppisarna, allt från kläder, accessoarer och min GHD plattång (som var ny).


Ifjol gick jag på 19 intervjuver och redan i år har jag fått 3 jobberbjudanden. Året 2015 var inte det bästa, 2016 har börjat med en rivstart så det är som natt och dag på flera områden. Jag älskar livet just nu och kan kombinera det bästa av två jobb. Happy 2016!

Någon som känner igen sig av dessa ovan?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar