onsdag 14 oktober 2015

My Beauty Collection: Body - Björk & Berries Green & Clean body scrub


Detta är också ett reafynd från Kicks och jag har nyss tagit den i bruk. Jag älskar doften, den innehåller ekologiska björk- och gurkextrakt och jag drömmer mig bort i doften. En fräsch känsla. Sen är det rejäla korn, vilket jag gillar.

Förpackningen är 250 g, jag tror att de har förnyat förpackningarna eller om denna ens finns längre i stortimentet, hittade endast en webshop som hade den i lager. Denna scrub använder jag när jag vill lycka till det lite extra för en ritkigt spa känsla :) Jag minns inte vad den kostade, kanske 10-15€? Den var dyr normalpris, kanske 30€+ om jag minns rätt.

+ doften
+ stora korn

- tillgängligheten
- priset (?)

Denna produkt får 3 av 5. Det är ju tråkigt om den utgått ur sortimentet :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar