lördag 24 oktober 2015

Eleven.se shopping


Jag hämtade ut ett paket i torsdags och här är innehållet. På eleven.se hade de erbjudande på Beautyblender för typ 17€ eller något och på lite andra produkter jag var nyfiken på. Jag har använt Real Technques make up svamp som jag gillat och funderat länge på denna. Testade den snabbt igår och verkar riktigt lovande ^^

All in one för håret från Revlon är en populär produkt på eleven så den blev jag nyfiken på efter att ha läst mycket bra recensioner om den. Det var typ erbjudanden på deras populäraste produkter, den var 13,30€. Den ger värmeskydd, skyddar mot frizz med mera och är i spray form. Har BB krämer och sådant så ibland är det skönt med en spray att lägga i efter tvätt. Testade den idag och håret blev lättsamt och härligt!

NYX är ett märke jag inte prövat så mycket av, foundationen därifrån var på tok för mörk. Ett rosa läppglans med plump effekt och en wonderstick till contour och highlight. Sen världens sötaste tvål på rea med en nemo i hihi :D Lite prover fick man med också. Skönhetsshopping när det är som bäst :)

Har ni prövat nån av produkterna? Någon ni är extra nyfiken på? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar