fredag 16 oktober 2015

My Beauty Collection: Body - Victorias Secret Such a Flirt body lotion


Förra året när jag beställde från eleven.se så fick man med en goodiebag med olika produkter, där fanns denna söta förpackning, den är endast 60 ml. Jag har inte haft någon av Victorias Secrets body lotions tidigare, så roligt att pröva denna. Svårt att hitta just denna på nätet, som body splash finns den i alla fall på nordicfeel.fi. Kanske den finns någonstas i fysisk butik?

Jag gillar verkligen doften! Kan tänka mig att köpa den i parfymform också. Den doftar gott av stjärnfrukt och vit orkidé. Går relativt snabbt in huden också. Behändig flaska att ta med sig också. De som är lite mera känsligare mot dofter eller vill ha en mera återfuktande body lotion tror jag får spana efter något annat.

+ doften
+ går snabbt in i huden
+ finns i body splash

- synd om doften utgått ur sortimentet
- kunde vara mera återfuktande

Denna produkt får 4 av 5.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar