söndag 25 oktober 2015

Karisma Fashion Show & Opening Party


Tidigare i veckan hittade jag ett evenemang på facebook - Karisma skulle ha Fashion Show & Opening Party på fredagen. Det lät ju som en perfekt fredagkväll, ännu till när ens vän + kollegor på Artistica hade gjort hår och make up så är det extra roligt att se. Lyxigt att få ett skumpaglas också och sätta sig ner :) 


Detta var min favoritlook. Åh vad jag älskar höst/vinter modet i år! Riktigt mycket som föll mig i smaken. Brillorna var också coola.


Denna jacka skulle gärna få följa med mig hem. Så snyggt med svart och guld. 


Det var en riktigt fin show och fina utrymmen som Karisma har fått nu på Hovrättsesplanaden, ljust och fint. Jag såg även så söta små plånböcker från Malene Birger. Tack Karsima och co. för en trevlig fredagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar