tisdag 13 oktober 2015

My Beauty Collection: Body - Shower Gel x 3


Dusch gel är ju något som går åt hela tiden. Just nu så varierar jag mellan dessa tre stycken, kommer att skriva om dessa i ett och samma inlägg. Den nedersta har jag barat testat en gång hittills.

Avon Senses Indulgent är en relativt nytt tillskott i Senses serien och denna är en krämig variant. Det kan hända den har varit med ett tag men nyligen har formulan och flaskorna förnyas. Jag brukar personligen föredra dessa när de är mera återfuktande. Doften på denna är underbar! Även min sambon gillade den starkt och använder den.Doften är vanilj och shea smör. Dryg och underbar. En av mina absoluta favoriter någonsin i Senses serien. Finns i 250 och 500 ml, normalpris är 3,70€/5€ men de brukar oftast vara på erbjudande, just nu är t.ex. 500 ml i denna kampanj på sid 10 är den 1,75€.

+ dryg
+ doftar gott
+ återfuktande
+ priset

Denna produkt får 5 av 5.

Britney Spears Fantasy shower gel kom med ett set med parfymen och body lotion. Jag har haft parfymen förut och gillar den. Denna doftar gott men ändå inte för starkt. Behändig förpackning att ta med, skulle dock inte köpa den i fullstorlek om den finns. Lägger hellre pengar på någon annan skönhetsprodukt än en dyr duschgel. Men alltid kul att få med i presentförpackningar :) Body lotion använder jag inte av samma serie, så då går det bra att kombinera med en annan parfym. Jag älskar utseendet på parfymflaskan också.

+ förpackningen
+ doften om man gillar den

Denna produkt får 4 av 5.

L'Occitane Verbena shower gel har kommit med en livbox och har jag nyss tagit till badrummet men inte använt i skrivande stund. Kommer att redigera efter några anvädningar. Bara av att dofta på den så älskar jag doften redan i alla fall :D Krispig cirtusdoft. Jag älskar citrusfrukter, båda att äta, dricka och dofta på ^^

Någon av mina läsare som prövat den eller nån av de andra? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar