torsdag 6 december 2018

Christmas wishlist

Boo pyjamasset i fleece. Så söt med svart katt. Myspys!

Estee Lauder Blockbuster gift box. En förpackning med olika lyxiga produkter. Något jag kanske inte skulle köpa själv men uppskattat som gåva.

Blutetooth hörlurar med mikrofon. Trådlösa, mjuka hörlurar med inbyggd mikrofon vore bra att ha. De jag har är så skarpa att de inte blir använda. Såna som man lägger över öronen, som som ska vara i örat hålls inte för mig.

Mumin serveringsfat alkuperä. Ett fint fat man kan använda till mycket. 

En laptop väska. Eftersom min dator är stor så är ryggsäck bästa alternativet. Den här skulle vara perfekt när man kollar videon.

Te. Gillar lyxiga teér med citrusfrukter.

Ett lyxig läppstift från Tom Ford, Bobbi Brown eller Dior.

Bobbi Brown primer. En produkt jag alltid velat testa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar