fredag 21 december 2018

Life update

Lördagens look

I lördags hade vi julfest med jobbet, satte på mig en grön sammetsklänning med trumpetärmar och fixade håret hos Catsin på Artistica. Så roligt, firade året som gått och något annat roligt - äntligen har jag fått fast tjänst! Så lycklig, trivs så bra. Ser så fram emot ett nytt år.

Kommer nu att ta en liten paus och bloggar igen när inspirationen förhoppningsvis kommit tillbaka. När jag jobbat mycket, haft fullt upp med Avon och det är mörkt på dagarna för att få vettiga bilder så har man noll inspo. Känns som om jag inte är den enda utan inpsiration just nu. Vill inte heller bara skriva snabbt ett inlägg bara för att. Jag uppdaterar instagram oftare - följ mig under namnet ninozia.

Mest gillat på instagram 2018


Igår var det Skys tur att steriliseras och nu är hon fin i sin röda dräkt. Nu ser jag fram emot fyra dagar julledigt. Imorgon har jag bokat in fotvård och massage. Ska bara njuta :)

God Jul och Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar