lördag 8 december 2018

Årets kalendrar


I år har jag fem olika kalendrar. Helt otroligt vilket utbud det finns nu för tiden. Lookfantastic hade jag ifjol också och var så nöjd med den så det var ett självklart beslut att skaffa den i år också. Själva kalendern kommer garanterat till användning efteråt och jag gillar utbudet. Hudvårds produkter som jag själv inte använder så mycket av pga. känslig hy brukar få bli presenter till vänner.

En kalender jag inte trodde att jag skulle få tag i var Mac kalendern som endast såldes i UK - oich på lookfantastic. Den här sidan får snabbt in nya kollektioner, paketen är bra packade och snabb leverans. T.ex min favorit foundation från Lancome var mycket billigare här. Den här kalendern är min favorit i år, älskar Mac och har hittills blivit så glad över varje luckas innehåll. Hoppas det kommer en nästa år igen.

Avon kalendern var endast för Skönhetsrådgivare där man kunde uppnå mål för att få den till ett fint pris. Rolgit sätt att hitta nya produkter som man inte annars skulle köpa. Fin design.

Pukka Te kalender har jag bara själv valt en påse varje dag, förutom en som innehöll kamomill och lakrits som katterna var galna i, rev upp och slickade på det? Vet inte varför :D Kinder älskare som jag är fick jag tag i en på k-market nära oss, den 1 december var alla kinder slut på citymarket i stenhaga. Kinder is life :D

Vad har ni för kalender i år? :)

2 kommentarer:

  1. Jag satsade på Yves Rochers i år 👍 Bra budgetalternativ och älskar själva looken på kalendern också, med små kartongaskar att dra ut för var dag 😊

    SvaraRadera
  2. Jag ville ha MAC kalendern men den var slutsåld när jag tänkte beställa den :(

    SvaraRadera