söndag 2 december 2018

5 things I've watched


Betting on zero på Netflix. Det här är en dokumentär om Herbalife. Jag har inte hört något om företaget tidigare och känner ingen återförsäljare, men det här var väldigt intressant. Kollar dokumentärer nu som då.



Noisestorm - Crab rave. En låt som jag hittade i en Pewdiepie video. Den är beroendeframkallande. Lyssnar på den om och om igen :D Flera gånger passar musiken in i hur man känner sig eller vad man gör. Stort plus för fin video.


Paketerings tips. Jag älskar att paketera men brukar inte direkt kolla på videon, men den här som är kort och informativ fick jag nya ideér. Idag har jag paketerat in sista julklapparna. Så skönt, har haft så fullt upp i november så kommer att ta det lugnare i december.


Så mycket bättre på tv4. Ett program jag följt med i många år. Känslosamma berättelser, härliga tolkningar och man får lära känna artisterna lite bättre.




Throwback music. Lyssnat på en massa musik för några år sen. Tänk att den här låten kom ut 1999. Hade cd skivan i bilen när jag fyllde 18. Solid Base har alltid varit en favorit.

Har ni något ni vill tipsa om? Youtube, Netflix eller film? :)

1 kommentar: