onsdag 27 juni 2018

Buzzador Slutrapport: Micellar Water x 2


BUZZADOR KAMPANJ I SAMARBETE MED GARNIER NORDICS

Micellarvatten är ett måste i min hudvårdsrutin. Förutom att det är effektivt och behändigt så upplever jag att min hy klarar bättre av micellarvatten än toners och är effektivare. För tillfället har jag Avons micellarvatten som är min favorit i användning och ett som jag köpte på Umeå resan. Jag har tidigare fått testa Garnier Micellar Cleansing Water med rosa kork och rengöringen är fortfarande min favorit.

Den här gången fick jag också pröva på Garnier Micellar Water in oil. På grund av min känsliga hy så testade jag först i ansiktet och sedan följande gång på ögongen. Den funkade helt bra, speciellt på ögonmakeup utan att lämna en oljig känsla efteråt. Tycker fortfarande bättre om orginalet, men ingen har ännu slått min favorit från Avon. Tummen upp för stor flaska.

Micellar Water in Oil får 3/5Som Buzzador har man möjlighet att pröva olika produkter och recensera desa. Vill ni veta mer om Buzzador? Kolla in sidan här. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar